mandag den 22. august 2011

Tæpper

Siden maj har jeg strikket på et tæppe i alpaca til min mormor. Det er nu blevet færdigt og afleveret:




Det er ret meditativt at sidde med et stort projekt, så jeg har kastet mig over et nyt tæppeprojekt. Denne gang hæklet. Det strikkede tæppe ovenfor består af fem lange baner, som jeg syede sammen til sidst. Puha:
 


Derfor har jeg valgt at hækle mit næste tæppe, så mit dovne jeg kan hækle tæppet ud i ét stykke. En kæmpe fordel ved hækling. Teknikken er granny stripes, som jeg er ret pjattet med for tiden:





2 kommentarer:

  1. Hvad er bedre end et håndlavet tæppe fra en kær kvinde <3
    Vh Thea
    http://the-knitting-bee.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. - og til en kær kvinde :-)

      Tak skal du have!

      VH tina

      Slet

JUHU! Skriv endelig løs - intet er for lidt eller for meget!

Hvis ikke du kan kommentere herinde, så er du altid meget velkommen til at kommentere inde på min facebook-side i stedet for (søg efter tichtachen - hvis du LIKER siden, får du også besked når der er nyt på bloggen). Du kan også finde mig på Instagram som @tinatichtach

KH
tina